Levering

 

Wat zijn de verzendkosten?

Al onze artikelen worden binnen Nederland en België gratis bezorgd. Neem voor bezorging in andere landen contact met ons op.

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd varieert, afhankelijk van het gekozen artikel, van 2 tot 10 werkdagen. Daarom vindt u bij elk artikel in onze winkel de van toepassing zijnd levertijd, bijvoorbeeld 2/3 werkdagen of voor maatwerkspiegels 8/10 werkdagen.

 

Kan ik mijn bestelling online volgen?

Wanneer uw bestelling aan de pakketdienst is overhandigd, ontvangt u een email van ons met daarin de tracking informatie, zodat u uw bestelling online kunt volgen.

 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben wanneer het wordt bezorgd?

Mocht u onverhoopt niet aanwezig zijn bij aflevering dan ontvangt u hiervan een briefje in de brievenbus. De pakketdienst onderneemt daarna nog 2 afleverpogingen. In de meeste gevallen kunt u na de eerste afleverpoging al online een alternatieve bezorgdag doorgeven.

 

Moet ik mijn bestelling controleren op beschadigingen wanneer ik het ontvang?

Ja, voor u en onze zekerheid dient u uw bestelling direct op eventuele (transport)schade te controleren. Mocht er onverhoopt schade zijn dan dient u ons hiervan binnen 48 uur op de hoogte te stellen. In dat geval kunnen wij u namelijk direct een nieuw exemplaar toesturen!

 

Krijg ik 14 dagen de tijd om mijn product goed te bekijken, en als het me toch niet bevalt, kan ik het dan retourneren en mijn geld terug krijgen?

Ja, maar uiteraard wel zonder de spiegel te installeren. Geretourneerde producten dienen compleet, ongebruikt en als nieuw te zijn. Het dient indien mogelijk geretourneerd te worden in de originele verpakking en inclusief accessoires.

 

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Wij spannen ons in om u zo goed mogelijk te helpen, maar er kan natuurlijk altijd iets mis gaan. Eventuele klachten kunt u per email aan ons doorgeven: info@designspiegels.nl of info@designspiegels.be.

Wij zullen onze uiterste best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. U krijgt uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst een antwoord op uw klacht. Mocht dit meer tijd nodig hebben, dan stellen wij u hiervan op de hoogte. 

SBR Europe voldoet aan de voorwaarden voor de Stichting Webshop Keurmerk. Mochten we er samen uiteindelijk niet uitkomen dan kunt u uw klacht ook sturen naar de geschillencommissie via info@keurmerk.info.
  

 

Staat uw vraag er niet bij? Neem in dat geval contact met ons: