Garantie

 

Wat is de procedure als ik mijn spiegel door transport kapot ontvang?

Mocht u onverhoopt uw spiegel in scherven bezorgd krijgen dan ontvangen wij uiteraard zo spoedig mogelijk uw melding. Tevens ontvangen wij graag een foto van de schade.

Na uw melding versturen wij direct een nieuwe spiegel waarbij u wederom een email ontvangt met daarin de tracking informatie.

 

Wat is de procedure als er tijdens de garantieperiode (2 jaar) iets kapot gaat?

Mocht er tijdens de garantieperiode van 2 jaar een onderdeel van de spiegel kapot gaan dan wordt uiteraard een nieuw onderdeel naar u verzonden. Echter, in tegenstelling tot led verlichting wordt een halogeen peertje of een tl lamp helaas niet vergoed als deze tijdens de garantieperiode kapot gaat.

Wanneer we kijken naar de historie kunnen we gelukkig vaststellen dat het slechts zelden voorkomt dat een onderdeel vervangen dient te worden, tijdens of na de garantieperiode!

 

 

Staat uw vraag er niet bij? Neem in dat geval contact met ons: